Wasze najpopularniejsze trunki
Popularność uwzględnia średnią dzienną ilość odwiedzin danego trunku. Na liście nie znajdą się trunki, których czas dodania do portalu jest mniejszy niż 1 dzieńEkonomiczne / Wina
Oglądany: 309 razy dziennie
brak informacji
Wódki / Czyste / Zwykłe
Oglądany: 131 razy dziennie
BOLS powstał w roku 1575 w Amsterdamie, jest to najstarsza marka alkoholowa na świecie i ciągle się rozwija od 437 lat. Wódka BOLS to połączenie spirytusu z wyselekcjonowanych zbóż z najczystszą demineralizowana wodą. Oprócz składników, BOLS zawdzięcza swoją wyjątkową czystość najnowocześniejszym metodom uszlachetniania alkoholi. Jakość spirytusu do produkcji wódki BOLS 5-o krotnie przekracza restrykcyjne normy Unii Europejskiej.
Drinki / Wódki
Oglądany: 122 razy dziennie
40 ml ginu
20 ml apricot brandy
5 ml soku cytrynowego
5 ml grenadiny(Ekstrakt z miąższu owoców granatu, stosowany często do drinków, koktajli, lodów i zimnych napojów. Odznacza się piękną czerwoną barwą. Tę samą nazwę nosi napój sporządzany z ekstraktu)
Dekoracja: wisienka koktajlowa
Wszystkie składniki i większą ilość lodu umiescić w shakerze(To podstawowe naczynie barowe. Miesza się w nim, a właściwie "wykłóca", "wytrząsa" lub shekeruje i oziębia te napoje, które zawierają składniki trudne do wymieszania, takie jak żółtko, syrop, soki owocowe czy śmietana). Wymieszać i przelać do kieliszka. Wisienkę włożyć do napoju.
Piwa / Jasne / Pełne
Oglądany: 121 razy dziennie
Żywiec to największa polska marka piwa w segmencie Premium. Jest również najbardziej znanym polskim piwem za granicą. Jako jedna z kilku marek o charakterze narodowym stanowi wzór dla kolejnych pokoleń przedsiębiorców. Kojarzy się z najwyższą jakością piwa, szacunkiem dla tradycji i krystalicznie czystą wodą z polskich gór.
Piwo Żywiec od momentu powstania w 1856 r. jest warzone stale i niezmiennie w tym samym miejscu – browarze w Żywcu. Obecnie z browaru wyjeżdża rocznie ponad 3 mln hektolitrów piwa Żywiec. Opatrzone oryginalną etykietą z tańczącą parą, zawierającą wszystkie najważniejsze elementy historycznych znaków browaru oraz rok powstania firmy, jest nagradzane i stawiane za wzór na całym świecie.
W browarze warzony jest też od 1881 r. Porter Żywiecki. Do dziś powstaje według tej samej, historycznej receptury sławnego arcyksiążęcego piwowara Juliusza Wagnera. Jest to piwo dla znawców, którego wyśmienite walory smakowe i zdrowotne już od wieku XIX potwierdzają liczne wyróżnienia, a nawet przychylne opinie lekarzy. Porter Żywiecki, jedno z najstarszych polskich piw gotowanych według oryginalnej receptury, jest znany pokoleniom piwoszy pod niezmienioną marką.
Grupa Żywiec, świadoma swoich tradycji i aktualnego znaczenia, przestrzega swych podstawowych wartości: jakości i szacunku wobec jednostki, społeczeństwa i środowiska. Browar w Żywcu od początku działalności jest nierozerwalnie związany z regionem żywieckim. Kultywując politykę założycieli był i jest inicjatorem i donatorem wielu przedsięwzięć o charakterze kulturalnym, sportowym i społecznym.
W 2007 roku przypadła pierwsza rocznica działalności Muzeum Browaru Żywiec, utworzonego na 150-lecie browaru i zlokalizowanego na jego terenie. Przez rok od otwarcia, muzeum odwiedziło ponad 100 tys. gości.
W żywieckim browarze piwo warzone jest od połowy XIX w. i równie długa jest historia żywieckiego marketingu. Reklamy Żywca znajdziemy w egzemplarzach przedwojennego „Ilustrowanego Kuriera Codziennego” i „Czasu”. W archiwach z tamtego okresu odnaleźć można także plakaty i ulotki reklamowe browaru z Żywca. Tak jak i współcześnie, produkty żywieckiego browaru pozycjonowano jako polską markę Premium.
Współcześnie marka Żywiec prowadzi szereg działań promocyjnych, sponsorując cykle letnich i zimowych imprez. Każdego lata w nadmorskich miejscowościach gości akcja Przystań, a w sezonie zimowym, w narciarskich kurortach na południu Polski, odbywa się akcja Na Śniegu. Przez kilka tygodni, dwa razy w roku, na wszystkich czekają koncerty gwiazd, kabarety i liczne atrakcje sportowe. Marka Żywiec jest również inicjatorem i organizatorem kampanii Miejsce Pochodzenia ma Znaczenie, której celem jest uświadomienie, jak wielkie znaczenie dla jakości i wartości produktów ma stałe i niezmienne miejsce ich pochodzenia.
Wódki / Czyste / Zwykłe
Oglądany: 101 razy dziennie
Piwa / Jasne / Pełne
Oglądany: 100 razy dziennie
Tatra to marka znana i ceniona przez piwoszy w Polsce, a jej popularność stale rośnie. Obydwie odmiany: Tatra Mocna i Tatra Pils są warzone w renomowanych browarach Grupy Żywiec. Mocne zwraca uwagę głębokim i zdecydowanym smakiem, wyraźną goryczką i piękną złocistą barwą. Ma większą zawartość alkoholu i adresowane jest głównie do dojrzałych mężczyzn o wyrobionym smaku. Tatra Pils to klasyczne piwo typu pilzneńskiego o wyraźnym aromacie i doskonałym, orzeźwiającym smaku. Oba warianty Tatry są dostępne w butelkach i puszkach 0,5 l, dystrybuowane są na terenie całego kraju i dostępne w większości sklepów sprzedających piwo.Oglądany: 98 razy dziennie
Żubr to marka kojarzona przede wszystkim z nieskażoną przyrodą, której bliskość wpływa na niepowtarzalny smak naszego złocistego piwa. Warzone od ponad 200 lat na skraju Puszczy Białowieskiej piwo Żubr, jest głęboko zakorzenione w tradycjach piwowarskich. Swój niepowtarzalny aromat i walory smakowe zawdzięcza surowcom pochodzącym z ekologicznych pól Podlasia, zwanego krainą króla puszczy - ŻUBRA.Oglądany: 92 razy dziennie
Heineken, w charakterystycznej zielonej butelce, jest jedną z najsilniejszych międzynarodowych marek piwa i jest sprzedawany prawie we wszystkich krajach świata. W Polsce Heineken jest największą marką w segmencie international premium, kojarzącą się z najciekawszymi i najbardziej spektakularnymi imprezami muzycznymi, takimi jak: Heineken Open'er Festival, Greenzone, Heineken Music Thirst - cykl imprez muzycznych mający na celu wyszukanie najbardziej utalentowanych młodych DJ.
Choć Heineken to marka nowoczesna i dynamiczna, związana z muzyką o nowoczesnych brzmieniach, ma ona też długą i pasjonującą historię. Opowieść o piwie Heineken należy rozpocząć w 1863 roku kiedy to Adrian Heineken kupił browar De Hooiberg. Browar ten był znany w Amsterdamie już od XVI stulecia. Połączenie trzech wieków tradycji i dobre zarządzanie sprawiły, że firma zaczęła się dynamicznie rozwijać. Heieneken był wówczas pionierem w zakresie postępu technicznego. Pierwszy opanował problem stabilności piw dolnej fermentacji. W 1880 jako jeden z pierwszych wprowadził urządzenia chłodnicze. Kolejną innowacją było wprowadzenie kultury drożdży (określonej jako Heineken - A stosowanej do dziś). Dokonał tego Francois Helion uczeń Ludwika Pasteura. Ponieważ Heineken obawiał się, że zazdrośni konkurenci zrobią wszystko, by poznać jej tajemnicę zdecydował się na niezwykły krok w czasach, gdy nikt jeszcze nie słyszał o szpiegostwie przemysłowym. W wielkiej tajemnicy wywiózł z Amsterdamu oryginał receptury i zdeponował setki kilometrów od domu, w szwajcarskim banku. Był prawdziwym wizjonerem, gdyż właśnie ta receptura, zapewniająca wysoką jakość piwa, okazała się jego najcenniejszym majątkiem. Już w końcu XIX wieku Heineken rozpoczął eksport piwa najpierw do Francji potem do niemal całej Europy i na Bliski wschód. Obecnie Heineken jest najsłynniejszym piwem na całym świecie, sprzedawanym w ponad 170 krajach! Zielona butelka Heinekena jest jedną z najlepiej rozpoznawanych marek w każdym punkcie na mapie świata.
Na polskim rynku Heineken pojawił się oficjalnie w 1994. Najpierw za pośrednictwem biura eksportowego: Heineken Polska Sp. z o. o., a od stycznia 2000 stał się częścią oferty handlowej Grupy Żywiec. Od czerwca 2001 wedle tej samej receptury Gerarda Adriaana Heinekena, przy zachowaniu najwyższych standardów browarniczych, Heineken warzony jest w browarze w Żywcu. Obecnie Heineken jest sprzedawany w następujących opakowaniach: butelka 0,65l, butelka 0,5l, butelka 0,33l oraz w puszkach 0,5l. Do punktów gastronomicznych Heinekena dostarczamy w kegach 20l i 30l.
Latem 2005 marka Heineken, wprowadziła na polski rynek, nową futurystyczną, butelkę. Butelka różni od innych piwnych opakowań, prosty wręcz ascetyczny design. W 2002 przyznano tej butelce prestiżowy tytuł "Oskara Designu". Projekt opracował młody francuski designer ORA ITO. Piwo Heineken w kolekcjonerskiej butelce dostępne będzie w wybranych klubach w największych polskich miastach. Debiut rynkowy futurystycznej butelki w Polsce jest promowany poprzez GreenZone - platformą muzyczną z elementami sztuki performansu. Imprezy GreenZone będą odbywały się w najlepszych klubach. Oprócz muzyków wywodzących się z różnych nurtów muzycznych zaprezentowane zostaną prace offowych holenderskich grafików.
Heineken od wielu lat kojarzony jest z muzyką. Sponsorowany przez markę Heineken Open'er Festival to jedna z najlepiej rozpoznawanych imprez muzycznych w kraju. Festival odwiedza z roku na rok coraz większa liczba uczestników, przyciąganych nazwiskami światowych gwiazd muzyki. W ramach Festivalu wystąpiły takie gwiazdy jak;: Pink, Kosheen, Fat Boy Slim, Faithless, Snoop Dogg, The White Stripes, Lauryn Hill, Underworld, The Music.
Od roku 2005 marka Heineken jest oficjalnym sponsorem rozgrywek piłkarskich UEFA Champions League.
Piwa / Jasne / Mocne
Oglądany: 90 razy dziennie
Dębowe mocne zadowoli najbardziej wymagających znawców piw. Długi proces warzenia nadał mu moc i wyjątkowy, głęboki smak.
Wódki / Czyste / Zwykłe
Oglądany: 88 razy dziennie
Produkt z wieloletnimi tradycjami, znany w świecie ze swej najwyższej jakości; o kryształowej klarowmości. Produkowana jest z najwyższej jakości spirytusu żytniego. Spożywana z kostkami lodu lub bezpośrednio w postaci schłodzonej.