Oto lista trunków wypitych przez luxfra
Piwa / Smakowe
- Desperados 15,30, zaw. alk. 6%
- WIŚNIA W PIWIE BĘDZIE DOSTĘPNA JESIENIĄ 2009
Wiśnia w piwie to niezwykle pyszny regionalny specjał z Warmii. Tradycyjnie warzone piwo o smaku wiśniowym swój niepowtarzalny smak zawdzięcza naturalnym sokom wiśniowym oraz specjalnej recepturze znanej tylko piwowarom Browaru Kormoran.
Składniki: Woda, słód jęczmienny, chmiel, naturalny sok wiśniowy
Metoda warzenia: Tradycyjna, fermentacja dolna
Pasteryzacja: Tak
Gatunek piwa: Piwo o smaku wiśniowym
Barwa: Czerwona
Zawartość alkoholu: 5,5% obj.
Opakowania: butelka zwrotna 0,5l, bezzwrotna 0,5l - Delikatny, słodko-gorzki smak i nuta miodowego aromatu powstały z połączenia regionalnego piwa ze szlachetnym gatunkiem miodu z podłomżyńskich pasiek.
Piwa / Jasne / Pełne
- brak informacji
- Wyprodukowane dla Lidl
- brak informacji
- Prawdziwie oryginalny smak!
Stworzony specjalnie dla Państwa, niepowtarzalny i tajemniczy charakter zawdzięcza staroirlandzkiej recepturze, opartej na specjalnie dobranych i wyselekcjonowanych importowanych składnikach, które pozostają tajemnicą firmy. Piwo to nawiązuje do oryginalnych irlandzkich czarnych stoutów, jednakże na potrzeby polskiego rynku jego ostra gorycz została złagodzona tworząc specyficzny, delikatny smak. Teraz w nowym, ekskluzywnym opakowaniu. - Lech to jedna z czołowych marek Kompanii Piwowarskiej, która istnieje na rynku już od początku lat osiemdziesiątych. Doprowadzony do perfekcji proces produkcji Lecha w poznańskim browarze, jednym z najnowocześniejszych browarów Europie, jest gwarancją najwyższej jakości piwa Lech.
Piwo Lech premium to harmonia smaku i odpowiedniego nagazowania, które nadają mu doskonałych właściwości orzeźwiających, idealne połączenie mocy ze szlachetną goryczą dojrzałego chmielu. Piwo warzone z naturalnych składników. - Żubr to marka kojarzona przede wszystkim z nieskażoną przyrodą, której bliskość wpływa na niepowtarzalny smak naszego złocistego piwa. Warzone od ponad 200 lat na skraju Puszczy Białowieskiej piwo Żubr, jest głęboko zakorzenione w tradycjach piwowarskich. Swój niepowtarzalny aromat i walory smakowe zawdzięcza surowcom pochodzącym z ekologicznych pól Podlasia, zwanego krainą króla puszczy - ŻUBRA.
- Żywiec to największa polska marka piwa w segmencie Premium. Jest również najbardziej znanym polskim piwem za granicą. Jako jedna z kilku marek o charakterze narodowym stanowi wzór dla kolejnych pokoleń przedsiębiorców. Kojarzy się z najwyższą jakością piwa, szacunkiem dla tradycji i krystalicznie czystą wodą z polskich gór.
Piwo Żywiec od momentu powstania w 1856 r. jest warzone stale i niezmiennie w tym samym miejscu – browarze w Żywcu. Obecnie z browaru wyjeżdża rocznie ponad 3 mln hektolitrów piwa Żywiec. Opatrzone oryginalną etykietą z tańczącą parą, zawierającą wszystkie najważniejsze elementy historycznych znaków browaru oraz rok powstania firmy, jest nagradzane i stawiane za wzór na całym świecie.
W browarze warzony jest też od 1881 r. Porter Żywiecki. Do dziś powstaje według tej samej, historycznej receptury sławnego arcyksiążęcego piwowara Juliusza Wagnera. Jest to piwo dla znawców, którego wyśmienite walory smakowe i zdrowotne już od wieku XIX potwierdzają liczne wyróżnienia, a nawet przychylne opinie lekarzy. Porter Żywiecki, jedno z najstarszych polskich piw gotowanych według oryginalnej receptury, jest znany pokoleniom piwoszy pod niezmienioną marką.
Grupa Żywiec, świadoma swoich tradycji i aktualnego znaczenia, przestrzega swych podstawowych wartości: jakości i szacunku wobec jednostki, społeczeństwa i środowiska. Browar w Żywcu od początku działalności jest nierozerwalnie związany z regionem żywieckim. Kultywując politykę założycieli był i jest inicjatorem i donatorem wielu przedsięwzięć o charakterze kulturalnym, sportowym i społecznym.
W 2007 roku przypadła pierwsza rocznica działalności Muzeum Browaru Żywiec, utworzonego na 150-lecie browaru i zlokalizowanego na jego terenie. Przez rok od otwarcia, muzeum odwiedziło ponad 100 tys. gości.
W żywieckim browarze piwo warzone jest od połowy XIX w. i równie długa jest historia żywieckiego marketingu. Reklamy Żywca znajdziemy w egzemplarzach przedwojennego „Ilustrowanego Kuriera Codziennego” i „Czasu”. W archiwach z tamtego okresu odnaleźć można także plakaty i ulotki reklamowe browaru z Żywca. Tak jak i współcześnie, produkty żywieckiego browaru pozycjonowano jako polską markę Premium.
Współcześnie marka Żywiec prowadzi szereg działań promocyjnych, sponsorując cykle letnich i zimowych imprez. Każdego lata w nadmorskich miejscowościach gości akcja Przystań, a w sezonie zimowym, w narciarskich kurortach na południu Polski, odbywa się akcja Na Śniegu. Przez kilka tygodni, dwa razy w roku, na wszystkich czekają koncerty gwiazd, kabarety i liczne atrakcje sportowe. Marka Żywiec jest również inicjatorem i organizatorem kampanii Miejsce Pochodzenia ma Znaczenie, której celem jest uświadomienie, jak wielkie znaczenie dla jakości i wartości produktów ma stałe i niezmienne miejsce ich pochodzenia.