Oto lista trunków wypitych przez mateusz210993
Piwa / Smakowe
- brak informacji
- Desperados 15,30, zaw. alk. 6%
- to produkt dla ludzi, którzy poszukują wyjątkowego orzeźwienia. Jest to oferta dla tych, którzy nie podążają za tłumem! Redd's jest idealny dla poszukujących czegoś wyjątkowego, odmiennego. Jego doskonały smak i aromat daje przyjemne jabłkowe orzeźwienie.
Zaw. ekstraktu - 14,5 proc.
Zaw. alkoholu maks.: 4,5 proc - to wyjątkowy na polskim rynku produkt, który stanowi niepowtarzalną kombinację charakterystycznej piwnej goryczki z kuszącym smakiem maliny. Jest on doskonałą alternatywę dla osób, które do tej pory wybierały piwo z sokiem. Część z nich już sięgnęła po piwo Redd's Red i zachwyciła się jego smakiem.
Zaw. ekstraktu: 12,8%
Zaw. alkoholu: 4,5% - to promienie słońca ukryte w butelce piwa owocowego. Wyjątkowa kompozycja delikatnej słodyczy i niezwykłego aromatu cytrusów sprawia, że Redd's Sun doskonale orzeźwia i gasi pragnienie. Nowe piwo o smaku cytrusowym to oferta dla amatorów egzotycznych owoców i niebanalnych wrażeń smakowych. Piwny ideał na wiosenne imprezy i upalne, letnie dni.
Zaw. alkoholu: 4,5%
Zaw. ekstraktu: 11%
Piwa / Bezalkoholowe
- Karmi to piwo lekkie, karmelowe o niskiej zawartości alkoholu. Jego delikatność wyraża się w jego subtelnym smaku. Unikalna receptura sprawia, że nie ma ono charakterystycznej dla piwa goryczy, a jego smak można określić jako słodkawo-słodowy. W zapachu przebija się nuta karmelowo-chmielowa. Schłodzone Karmi idealnie orzeźwia. Głęboka, karmelowa barwa to jeszcze jedna cecha Karmi, która współgra z kobiecą potrzebą piękna i wyrafinowania.
Piwa / Pszeniczne
- Jedyne w swoim rodzaju piwo pszeniczne o wyjątkowym smaku.
Rodzaj: Weissbier
Piwa / Jasne / Pełne
- Heineken, w charakterystycznej zielonej butelce, jest jedną z najsilniejszych międzynarodowych marek piwa i jest sprzedawany prawie we wszystkich krajach świata. W Polsce Heineken jest największą marką w segmencie international premium, kojarzącą się z najciekawszymi i najbardziej spektakularnymi imprezami muzycznymi, takimi jak: Heineken Open'er Festival, Greenzone, Heineken Music Thirst - cykl imprez muzycznych mający na celu wyszukanie najbardziej utalentowanych młodych DJ.
Choć Heineken to marka nowoczesna i dynamiczna, związana z muzyką o nowoczesnych brzmieniach, ma ona też długą i pasjonującą historię. Opowieść o piwie Heineken należy rozpocząć w 1863 roku kiedy to Adrian Heineken kupił browar De Hooiberg. Browar ten był znany w Amsterdamie już od XVI stulecia. Połączenie trzech wieków tradycji i dobre zarządzanie sprawiły, że firma zaczęła się dynamicznie rozwijać. Heieneken był wówczas pionierem w zakresie postępu technicznego. Pierwszy opanował problem stabilności piw dolnej fermentacji. W 1880 jako jeden z pierwszych wprowadził urządzenia chłodnicze. Kolejną innowacją było wprowadzenie kultury drożdży (określonej jako Heineken - A stosowanej do dziś). Dokonał tego Francois Helion uczeń Ludwika Pasteura. Ponieważ Heineken obawiał się, że zazdrośni konkurenci zrobią wszystko, by poznać jej tajemnicę zdecydował się na niezwykły krok w czasach, gdy nikt jeszcze nie słyszał o szpiegostwie przemysłowym. W wielkiej tajemnicy wywiózł z Amsterdamu oryginał receptury i zdeponował setki kilometrów od domu, w szwajcarskim banku. Był prawdziwym wizjonerem, gdyż właśnie ta receptura, zapewniająca wysoką jakość piwa, okazała się jego najcenniejszym majątkiem. Już w końcu XIX wieku Heineken rozpoczął eksport piwa najpierw do Francji potem do niemal całej Europy i na Bliski wschód. Obecnie Heineken jest najsłynniejszym piwem na całym świecie, sprzedawanym w ponad 170 krajach! Zielona butelka Heinekena jest jedną z najlepiej rozpoznawanych marek w każdym punkcie na mapie świata.
Na polskim rynku Heineken pojawił się oficjalnie w 1994. Najpierw za pośrednictwem biura eksportowego: Heineken Polska Sp. z o. o., a od stycznia 2000 stał się częścią oferty handlowej Grupy Żywiec. Od czerwca 2001 wedle tej samej receptury Gerarda Adriaana Heinekena, przy zachowaniu najwyższych standardów browarniczych, Heineken warzony jest w browarze w Żywcu. Obecnie Heineken jest sprzedawany w następujących opakowaniach: butelka 0,65l, butelka 0,5l, butelka 0,33l oraz w puszkach 0,5l. Do punktów gastronomicznych Heinekena dostarczamy w kegach 20l i 30l.
Latem 2005 marka Heineken, wprowadziła na polski rynek, nową futurystyczną, butelkę. Butelka różni od innych piwnych opakowań, prosty wręcz ascetyczny design. W 2002 przyznano tej butelce prestiżowy tytuł "Oskara Designu". Projekt opracował młody francuski designer ORA ITO. Piwo Heineken w kolekcjonerskiej butelce dostępne będzie w wybranych klubach w największych polskich miastach. Debiut rynkowy futurystycznej butelki w Polsce jest promowany poprzez GreenZone - platformą muzyczną z elementami sztuki performansu. Imprezy GreenZone będą odbywały się w najlepszych klubach. Oprócz muzyków wywodzących się z różnych nurtów muzycznych zaprezentowane zostaną prace offowych holenderskich grafików.
Heineken od wielu lat kojarzony jest z muzyką. Sponsorowany przez markę Heineken Open'er Festival to jedna z najlepiej rozpoznawanych imprez muzycznych w kraju. Festival odwiedza z roku na rok coraz większa liczba uczestników, przyciąganych nazwiskami światowych gwiazd muzyki. W ramach Festivalu wystąpiły takie gwiazdy jak;: Pink, Kosheen, Fat Boy Slim, Faithless, Snoop Dogg, The White Stripes, Lauryn Hill, Underworld, The Music.
Od roku 2005 marka Heineken jest oficjalnym sponsorem rozgrywek piłkarskich UEFA Champions League. - Jasnobursztynowa barwa, pełna klarowność, kusząca piana, intensywna goryczka i jedyna w swoim rodzaju chmielowa nuta bukietu zapachowego, a wszystko to z czystego ekologicznie terenu Mazowsza i Kujaw, z najlepszych naturalnych składników (własny słód, woda oligoceńska). Kasztelan Jasne Pełne to ulubiony trunek piwoszy szukających szlachetnego smaku i dobrej zabawy. Piwo to było wielokrotnie nagradzane medalami, w tym złotym na Ogólnopolskiej Degustacji Piwa "Chmielaki".