Oto lista trunków wypitych przez Przemo
Piwa / Ciemne
- Marka Okocim, przygotowała dla prawdziwych smakoszy piwa koneserski wariant o długiej tradycji – Okocim Porter.
Okocim Porter zamknięty jest w nowej, profilowanej 0,5l butelce z grawerką, podkreślającą ponad 160 - letnią tradycję pielęgnowania smaku piwa w Browarze Okocim. Charakterystyczne, głębokie, brązowe barwy opakowania to efekt unikalnego, ciemnego koloru piwa Okocim Porter, uznawanego przez wielu za jedno z najlepszych w tej kategorii w całej Europie Środkowo-Wschodniej.
Dzięki połączeniu kilku rodzajów słodów, w tym monachijskiego, karmelowego i palonego, oraz dwumiesięcznemu okresowi leżakowania okocimski Porter osiągnął niepowtarzalną ciemną barwę oraz głęboki, szlachetny smak, okraszony cedrowym posmakiem.
Okocim Porter od lat eksportowany jest do Australii oraz Stanów Zjednoczonych. Znany od ponad 100 lat dziś warzony jest według tradycyjnej, sprawdzonej receptury, niezmiennie cieszącej się dużym uznaniem smakoszy piwa. Wielokrotnie nagradzany na polskich i międzynarodowych konkursach.
Piwa / Smakowe
- Desperados 15,30, zaw. alk. 6%
- Gingers to oryginalne piwo imbirowe stworzone w Browarze Belgia.
Gingers nie jest zwykłym piwem aromatyzowanym, to po prostu smakowa sensacja! Znakomity, pełen niespodzianek smak przysporzył mu szerokie grono wiernych konsumentów. Gingers wyrósł na najpopularniejszy polski piwny napój mieszany w czasie krótszym niż rok od jego wprowadzenia. Niezwykły sukces tej marki (jedno z najlepszych w historii wejść na polski rynek piwny) i stale rosnące grono konsumentów są najlepszym dowodem wysokiej jakości piwa Gingers. - to produkt dla ludzi, którzy poszukują wyjątkowego orzeźwienia. Jest to oferta dla tych, którzy nie podążają za tłumem! Redd's jest idealny dla poszukujących czegoś wyjątkowego, odmiennego. Jego doskonały smak i aromat daje przyjemne jabłkowe orzeźwienie.
Zaw. ekstraktu - 14,5 proc.
Zaw. alkoholu maks.: 4,5 proc - to wyjątkowy na polskim rynku produkt, który stanowi niepowtarzalną kombinację charakterystycznej piwnej goryczki z kuszącym smakiem maliny. Jest on doskonałą alternatywę dla osób, które do tej pory wybierały piwo z sokiem. Część z nich już sięgnęła po piwo Redd's Red i zachwyciła się jego smakiem.
Zaw. ekstraktu: 12,8%
Zaw. alkoholu: 4,5% - to promienie słońca ukryte w butelce piwa owocowego. Wyjątkowa kompozycja delikatnej słodyczy i niezwykłego aromatu cytrusów sprawia, że Redd's Sun doskonale orzeźwia i gasi pragnienie. Nowe piwo o smaku cytrusowym to oferta dla amatorów egzotycznych owoców i niebanalnych wrażeń smakowych. Piwny ideał na wiosenne imprezy i upalne, letnie dni.
Zaw. alkoholu: 4,5%
Zaw. ekstraktu: 11%
Piwa / Niepasteryzowane
- Czy pamiętasz ten świeży smak naturalnie niepasteryzowanego piwa?
To była przyjemność! Teraz, specjalnie dla prawdziwych smakoszy, tylko raz na 14 dni znów warzymy tradycyjnego, niepasteryzowanego Kasztelana. Żebyś mógł cieszyć się wyjątkowym smakiem najświeższego piwa. Prosto z browaru.
Piwa / Jasne / Pełne
- Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie. Charakterystyczne zielone butelki "Vichy" z tłoczonym znakiem firmowym Carlsberga i znak firmy podkreślony od dołu wstęgą każdemu piwoszowi kojarzy się ze znakomitym trunkiem.
- Heineken, w charakterystycznej zielonej butelce, jest jedną z najsilniejszych międzynarodowych marek piwa i jest sprzedawany prawie we wszystkich krajach świata. W Polsce Heineken jest największą marką w segmencie international premium, kojarzącą się z najciekawszymi i najbardziej spektakularnymi imprezami muzycznymi, takimi jak: Heineken Open'er Festival, Greenzone, Heineken Music Thirst - cykl imprez muzycznych mający na celu wyszukanie najbardziej utalentowanych młodych DJ.
Choć Heineken to marka nowoczesna i dynamiczna, związana z muzyką o nowoczesnych brzmieniach, ma ona też długą i pasjonującą historię. Opowieść o piwie Heineken należy rozpocząć w 1863 roku kiedy to Adrian Heineken kupił browar De Hooiberg. Browar ten był znany w Amsterdamie już od XVI stulecia. Połączenie trzech wieków tradycji i dobre zarządzanie sprawiły, że firma zaczęła się dynamicznie rozwijać. Heieneken był wówczas pionierem w zakresie postępu technicznego. Pierwszy opanował problem stabilności piw dolnej fermentacji. W 1880 jako jeden z pierwszych wprowadził urządzenia chłodnicze. Kolejną innowacją było wprowadzenie kultury drożdży (określonej jako Heineken - A stosowanej do dziś). Dokonał tego Francois Helion uczeń Ludwika Pasteura. Ponieważ Heineken obawiał się, że zazdrośni konkurenci zrobią wszystko, by poznać jej tajemnicę zdecydował się na niezwykły krok w czasach, gdy nikt jeszcze nie słyszał o szpiegostwie przemysłowym. W wielkiej tajemnicy wywiózł z Amsterdamu oryginał receptury i zdeponował setki kilometrów od domu, w szwajcarskim banku. Był prawdziwym wizjonerem, gdyż właśnie ta receptura, zapewniająca wysoką jakość piwa, okazała się jego najcenniejszym majątkiem. Już w końcu XIX wieku Heineken rozpoczął eksport piwa najpierw do Francji potem do niemal całej Europy i na Bliski wschód. Obecnie Heineken jest najsłynniejszym piwem na całym świecie, sprzedawanym w ponad 170 krajach! Zielona butelka Heinekena jest jedną z najlepiej rozpoznawanych marek w każdym punkcie na mapie świata.
Na polskim rynku Heineken pojawił się oficjalnie w 1994. Najpierw za pośrednictwem biura eksportowego: Heineken Polska Sp. z o. o., a od stycznia 2000 stał się częścią oferty handlowej Grupy Żywiec. Od czerwca 2001 wedle tej samej receptury Gerarda Adriaana Heinekena, przy zachowaniu najwyższych standardów browarniczych, Heineken warzony jest w browarze w Żywcu. Obecnie Heineken jest sprzedawany w następujących opakowaniach: butelka 0,65l, butelka 0,5l, butelka 0,33l oraz w puszkach 0,5l. Do punktów gastronomicznych Heinekena dostarczamy w kegach 20l i 30l.
Latem 2005 marka Heineken, wprowadziła na polski rynek, nową futurystyczną, butelkę. Butelka różni od innych piwnych opakowań, prosty wręcz ascetyczny design. W 2002 przyznano tej butelce prestiżowy tytuł "Oskara Designu". Projekt opracował młody francuski designer ORA ITO. Piwo Heineken w kolekcjonerskiej butelce dostępne będzie w wybranych klubach w największych polskich miastach. Debiut rynkowy futurystycznej butelki w Polsce jest promowany poprzez GreenZone - platformą muzyczną z elementami sztuki performansu. Imprezy GreenZone będą odbywały się w najlepszych klubach. Oprócz muzyków wywodzących się z różnych nurtów muzycznych zaprezentowane zostaną prace offowych holenderskich grafików.
Heineken od wielu lat kojarzony jest z muzyką. Sponsorowany przez markę Heineken Open'er Festival to jedna z najlepiej rozpoznawanych imprez muzycznych w kraju. Festival odwiedza z roku na rok coraz większa liczba uczestników, przyciąganych nazwiskami światowych gwiazd muzyki. W ramach Festivalu wystąpiły takie gwiazdy jak;: Pink, Kosheen, Fat Boy Slim, Faithless, Snoop Dogg, The White Stripes, Lauryn Hill, Underworld, The Music.
Od roku 2005 marka Heineken jest oficjalnym sponsorem rozgrywek piłkarskich UEFA Champions League.